Brukermeny

Medlemskontingent og tilskudd i forening

0
0

Hei,jeg har to spørsmål. Jeg arbeider som kassere for frivillig organisasjon (et kor).

  1. Det første spm går på et av våre medl som ikke har mail adr.- hvordan får jeg registrert fakturaen som betalt når jeg ikke får sendt den? Må jeg bare droppe det, og vente til jeg bokfører alt av innbet her for fakturaer?
  2. Det andre spørsmålet dreier seg om tilskudd til våre medlemmer. Vi har bestemt oss for å støtte våre medl når det gjelder innkjøp av utstyr med 500 pr pers (det er utstyr som koster 2000, men hvor de får 500 av oss). Hvordan bokfører jeg dette, under hvilken post? Gaver el?

På forhånd takk for svar.

  • Line Østensen asked 3 år ago
  • last edited 3 år ago
  • You must to post comments
0
0
  1. Hvis et medlem ikke har e-postadresse, så kan du skrive ut fakturaen ved å trykke på skriverknappen i fakturabildet i Matrix. Deretter kan du stå i fakturaoversikten og registrere fakturaen som bokført, samt registrere innbetalingen via “betalt-knappen”.
  2. Jeg vil anbefale å lage en egen konto på f.eks. konto 6555 “Støtte til utstyr for medlemmer”. Dere står selvsagt fritt til å endre kontonummeret, men dette kan være et greit sted å plassere kontoen.
  • You must to post comments
Showing 1 result
Your Answer

Please first to submit.